منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

انواع پست فشار قوی

انواع پست فشار قوی

اندازه گیری دما

اندازه گیری دما

پروژه دختران فراری

پروژه دختران فراری

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

کارآفرینی(تولید اسکاج)

کارآفرینی(تولید اسکاج)

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

بوستان سعدي

بوستان سعدي

آشنايي با موسيقي و نتها

آشنايي با موسيقي و نتها

اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

گروه محصول:مدیریت

جذب مشتری در تجارت الکترونیک



قیمت: ۷۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 75    




فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:75

فهرست مطالب


عنوان صفحه

-1) مقدمه..................................................................

2-2) تجارت الكترونيك.............................................

2-2-1) تعريف تجارت الكترونيك.......................................

2-2-2) انواع تجارت الكترونيكي.........................................

2-2-3) مراحل تجارت الكترونيكي............................

2-2-4) اجزاء تجارت الكترونيكي..............................

2-2-5) مدلهاي كسب و كاري در تجارت الكترونيكي

2-2-6) مزاياي تجارت الكترونيكي............................

2-3) بازاريابي الكترنيكي...........................................

2-3-1) تعريف و تكامل بازاريابي الكترونيكي:...........

2-3-2) اجزاء بازاريابي اينترنتي................................

1-3-3) اهداف بازاريابي اينترنتي..............................

2-3-4)آميخته بازاريابي اينترنتي.............................

2-3-4-1) تاثير اينترنت و بازاريابي بر محصول.........

2-3-4-2) تاثير اينترنت و بازاريابي بر توزيع............

2-3-4-3) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر قيمت

2-3-4-4) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر ترفيع

2-4) خريدو فروش الكترونيكي.................................

2-4-1) از تجارت الكترونيكي تا خريد و فروش الكترونيكي

2-4-2) فروش بهنگام محصولات.............................

2-4-3) عوامل موفقيت در فروش اينترنتي..............

2-4-4) ايجاد يك فروشگاه مجازي...........................

2-4-5) سيستم خريد از طريق اينترنت...................

2-5) اعتماد در تجارت الكترونيك.............................

2-5-1) ماهيت و مفهوم اعتماد..................................

2-5-2)ديدگاه جامع به اعتماد...................................

2-5-2-1) فلسفه.......................................................

2-5-2-2) روانشناسي...............................................

2-5-2-3) مديريت...................................................

2-5-2-4) بازاريابي...................................................

2-5-3) ويژگي هاي اعتماد........................................

2-5-4) نقش ريسك و آسيب پذيري در مفهوم اعتماد

2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام..............................

2-5-6) ابعاد اعتماد...................................................

2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-1) مطالعات گيفن...........................................

2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لي.........................

2-5-7-4) مطالعات چسكين و ساپينت....................

2-5-7-5) مطالعات همفيل........................................

2-5-7-7) مدل وانگ و امورين.................................

2-5-7-8) مدل فرآيند محور چند بعدي ايجاد اعتماد

2-5-7-9) تحقيقات شانكر و همكاران.......................

2-5-7-11) تحقيقات دايل و همكاران........................

2-5-7-12) تحقيقات هافمن و همكاران....................

2-5-7-13) تحقيقات تراكتينسكي و همكاران.........

2-5-7-14) تحقيقات سولتان و همكاران..................

2-5-7-15) تحقيقات يون.........................................

2-5-7-16) مطالعات اسميت و همكاران....................

2-5-7-17)مطالعات شايندرمن.................................

2-5-7-18) مطالعات پالمر و همكاران........................

2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همكاران.......................

2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمي و اعتماد غيز رسمي

2-5-7-21) مدل چرخه زندگي تسعه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-22) مدل چند بعدي در تجارت الكترونيك...

2-5-7-23) مدل اعتماد ادراك شده در تجارت C 2B

2-5-8) فناوري حمايت كننده از اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-8-1) مهر و امضاي تاييد...................................

2-5-8-2) سيستم هاي شهرت................................

2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان ...................................

2-5-8-4-1) منوي كليدي امنيتي ..........................

2-5-8-4-2) سيستم زير ساخت عمومي ................

2-5-8-5) واسطه هاي مالي و آژانس هاي تضمين كننده

2 -5-8-6) سيستم هاي حقوق و قانوني...................

2-5-8-6-2) رويكرد دوگانه.....................................

2-5-8-6-1) رويكرد دستوري يا تجويزي................

2-5-8-6-3) رويكرد حداقل....................................

2-6) نتيجه گيري.......................................................

75



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:جذب مشتری در تجارت الکترونیک  

برگزیده ها

  • 1
  • 2

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

حجم:3902KB | بازدید :235

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:52 نشانی شرکت: میدان فردوسی، ابتدای خیابان سپهبد قرنی، ساختمان کاوه، طبقه 5 نشانی کارخانه: مشهد، کیلومتر 18 جاده قوچان فهرست مطالب تاریخچه محصول Error! Bookmark not defined. تاریخچه صنعت كارتن سازی...

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

حجم:2355KB | بازدید :413

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:82 فهرست مطالب مقدمه 2 نمودارها 2 اکولوژی ویروس‌ها 6 عوامل بیولوژیکی 8 1)خصوصیات ویروسها و گیاهان میزبان آنها 8 1-1 پایداری فیزیکی و غلظت نهایی ویروسها 8 1-2 میزان حرکت و انتشار در گیاهان میزبان 8 1-3 شدت بیماری 8 1-4 تغییرپذیری و...

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

حجم:1794KB | بازدید :417

فهرست مطالب فصل 6 ویژگیهای تحلیلی نگاشت ۶.۱ جبر مختلط همیوغ مختلط تابعهای متغییر مختلط خلاصه ۶-۲ شرایط کوشی _ریمان توابع تحلیلی خلاصه ۶-۳ قضیه ی انتگرال کوشی انتگرال های پربندی اثبات قضیه ی انتگرال کوشی به کمک قضیه ی استوکس نواحی همبند چند گانه فرمول انتگرال...

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

حجم:1790KB | بازدید :75

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:38 فهرست اهداف کلی...................................................................................................................1 مشخصات بانکهای طراحی شده.................................................................................1 آشنایی با...

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

حجم:1161KB | بازدید :539

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:90 عنوان صفحه تقدير و سپاس الف پيشـگفتار ب فصل اول بخش اول : مقدمه 1 بخش دوم : واژه شناسي 4 بخش سوم : تاريخچه 6 فصل دوم بخش اول : مواد اوليه ساخت قلمدان 10 بخش دوم : كاغذ و كاغذ گري 13 فصل سوم ساخت قلمدان...

کنترل داخلی

کنترل داخلی

کنترل داخلی

حجم:1059KB | بازدید :355

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:63 کنترل داخلی منظور از موارد طرح شده در ارتباط با کنترل های داخلی در این مجموعه آشنایی با مفاهیم زیر است : 1- تعریف کنترل داخلی و آشنایی با اهمیت آن . 2- تعیین اقدامات و مراحل لازم برای استقرار کنترلهای داخلی 3- آشنایی با روش...

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

حجم:970KB | بازدید :6983

فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه: 1 تعريف انبار: 2 جايگاه انبار: 2 اهداف و وظايف انبارها: 3 انواع انبارها: 4 انواع موجودي‌هاي انبارها: 5 سيستم انبارداري و مزيت‌هاي آن: 6 وظايف انباردار: 7 وظايف رئيس يا متصدي انبار: 8 انتظارات مديريت يك مؤسسه از سيستم كنترل انبارها:...

طزح توجیهی کارخانه نخ

طزح توجیهی کارخانه  نخ

طزح توجیهی کارخانه نخ

حجم:770KB | بازدید :481

کارخانه نخ مشهد تاریخچه تاسیس کارخانه واحد ریسندگی نخ پنبه: (سالن یک) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم اپن اند): ( سالن دو) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم رینگ): (سالن3) واحد رنگرزی (نخ و الیاف) واحد مهندسی صنعتی تعداد پرسنل امكانات رفاهی كارخانه متوسط...