منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

انواع پست فشار قوی

انواع پست فشار قوی

اندازه گیری دما

اندازه گیری دما

پروژه دختران فراری

پروژه دختران فراری

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

کارآفرینی(تولید اسکاج)

کارآفرینی(تولید اسکاج)

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

بوستان سعدي

بوستان سعدي

آشنايي با موسيقي و نتها

آشنايي با موسيقي و نتها

اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

گروه محصول:حسابداری

بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي – خارجي)



قیمت: ۱۱۴۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 114    




فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:114

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول) طرح تحقيق.. 1

بيان موضوع يا تعريف مسأله: 2

ضرورت انجام تحقيق: 4

پيشينه تحقيق: 5

فرضيات... 6

تعريف عمليات متغيرها: 7

نوع تحقيق و دلايل آن: 7

ابزار گردآوري داده ها: 8

جامعه آماري: 8

مراحل انجام تحقيق: 8

تعريف مفاهيم: 8

محدوديت ها 12

فصل دوم) ادبيات تحقيق.. 13

بخش اول آشنايي با صنعت چرم سبک.... 14

تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازي: 15

تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم. 22

مراحل ساخت چرم. 29

عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم 31

الف- پوست: 31

ب- چرم: 35

انواع چرم و موارد استفاده از آن: 36

انواع محصولات چرمي: 38

بخش دوم مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن.. 40

تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه 41

جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور 43

آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي.. 43

نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال.. 44

تعريف استراتژي.. 46

نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي.. 46

الف- استراتژي جايگزيني واردات... 46

ب- استراتژي توسعه صادرات: 48

انواع استراتژي هاي رقابتي عام. 49

رهبري در هزينه. 51

تمايز محصول.. 52

تمركز (محدودنگري) 54

ميانه روي.. 56

تعريف بازاريابي: 58

استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار 59

1- استراتژي بازاريابي يكسان.. 59

2- استراتژي بازاريابي تفكيكي.. 60

3- استراتژي بازاريابي تمركزي.. 61

ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار 62

تقسيم بندي بازار هاي بين المللي.. 64

استراتژي توسعه آميخته بازاريابي 66

آميخته محصول.. 67

اهميت قيمت در آميخته بازاريابي 69

آميخته تشويق و ترفيع.. 71

اجزاي تشويق و ترفيع.. 72

توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي 73

تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي.. 74

1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل.. 75

2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad) 84

3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter) 86

4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market) 88

5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program) 96

6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition) 104

فصل سوم) روش تحقيق.. 108

مصاحبه با مديران واحدها: 109

جامعه آماري: 111

منابع اطلاعات: 111

فصل چهارم) جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها 112

اطلاعاتي راجع به مديران مراكز: 113

بررسي فرضيه ها 113

فرضيه 1: 113

فرضيه 2. 114

فرضيه 3: 114

فرضيه 4: 114

فرضيه 5: 115

تحليل يافته هاي مصاحبه اي.. 115

توليد کنندگان.. 115

فروشندگان.. 116

مشتريان.. 116

تبليغات براي فروش.... 117

فصل پنجم) نتيجه گيري و پيشنهادات... 118

نتيجه گيري.. 119

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 1: 119

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 2: 120

نتايج بدست امه در ارتباط با فرضيه 3: 122

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 4: 124

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 5: 125

پيشنهادات... 127

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1: 127

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2: 130

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3: 133

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4: 135

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5: 136

ساير پيشنهادات... 138

توصيه به ساير دانشجويان محققين.. 141

منابع: 143



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي – خارجي)  

برگزیده ها

  • 1
  • 2

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

حجم:3902KB | بازدید :235

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:52 نشانی شرکت: میدان فردوسی، ابتدای خیابان سپهبد قرنی، ساختمان کاوه، طبقه 5 نشانی کارخانه: مشهد، کیلومتر 18 جاده قوچان فهرست مطالب تاریخچه محصول Error! Bookmark not defined. تاریخچه صنعت كارتن سازی...

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

حجم:2355KB | بازدید :413

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:82 فهرست مطالب مقدمه 2 نمودارها 2 اکولوژی ویروس‌ها 6 عوامل بیولوژیکی 8 1)خصوصیات ویروسها و گیاهان میزبان آنها 8 1-1 پایداری فیزیکی و غلظت نهایی ویروسها 8 1-2 میزان حرکت و انتشار در گیاهان میزبان 8 1-3 شدت بیماری 8 1-4 تغییرپذیری و...

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

حجم:1794KB | بازدید :416

فهرست مطالب فصل 6 ویژگیهای تحلیلی نگاشت ۶.۱ جبر مختلط همیوغ مختلط تابعهای متغییر مختلط خلاصه ۶-۲ شرایط کوشی _ریمان توابع تحلیلی خلاصه ۶-۳ قضیه ی انتگرال کوشی انتگرال های پربندی اثبات قضیه ی انتگرال کوشی به کمک قضیه ی استوکس نواحی همبند چند گانه فرمول انتگرال...

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

حجم:1790KB | بازدید :75

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:38 فهرست اهداف کلی...................................................................................................................1 مشخصات بانکهای طراحی شده.................................................................................1 آشنایی با...

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

حجم:1161KB | بازدید :539

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:90 عنوان صفحه تقدير و سپاس الف پيشـگفتار ب فصل اول بخش اول : مقدمه 1 بخش دوم : واژه شناسي 4 بخش سوم : تاريخچه 6 فصل دوم بخش اول : مواد اوليه ساخت قلمدان 10 بخش دوم : كاغذ و كاغذ گري 13 فصل سوم ساخت قلمدان...

کنترل داخلی

کنترل داخلی

کنترل داخلی

حجم:1059KB | بازدید :354

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:63 کنترل داخلی منظور از موارد طرح شده در ارتباط با کنترل های داخلی در این مجموعه آشنایی با مفاهیم زیر است : 1- تعریف کنترل داخلی و آشنایی با اهمیت آن . 2- تعیین اقدامات و مراحل لازم برای استقرار کنترلهای داخلی 3- آشنایی با روش...

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

حجم:970KB | بازدید :6918

فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه: 1 تعريف انبار: 2 جايگاه انبار: 2 اهداف و وظايف انبارها: 3 انواع انبارها: 4 انواع موجودي‌هاي انبارها: 5 سيستم انبارداري و مزيت‌هاي آن: 6 وظايف انباردار: 7 وظايف رئيس يا متصدي انبار: 8 انتظارات مديريت يك مؤسسه از سيستم كنترل انبارها:...

طزح توجیهی کارخانه نخ

طزح توجیهی کارخانه  نخ

طزح توجیهی کارخانه نخ

حجم:770KB | بازدید :480

کارخانه نخ مشهد تاریخچه تاسیس کارخانه واحد ریسندگی نخ پنبه: (سالن یک) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم اپن اند): ( سالن دو) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم رینگ): (سالن3) واحد رنگرزی (نخ و الیاف) واحد مهندسی صنعتی تعداد پرسنل امكانات رفاهی كارخانه متوسط...