منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

آشنايي با ماهواره هاي هواشناسي

انواع پست فشار قوی

انواع پست فشار قوی

اندازه گیری دما

اندازه گیری دما

پروژه دختران فراری

پروژه دختران فراری

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

کارآفرینی(تولید اسکاج)

کارآفرینی(تولید اسکاج)

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

بوستان سعدي

بوستان سعدي

آشنايي با موسيقي و نتها

آشنايي با موسيقي و نتها

اقتصاد نفت0

اقتصاد نفت0

گروه محصول -> علوم انسانی -> مدیریت

جذب مشتری در تجارت الکترونیک



قیمت: ۷۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 75     کد محصول :292      حجم فایل:252,29 KB      نوع فایل :zip




فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:75

فهرست مطالب


عنوان صفحه

-1) مقدمه..................................................................

2-2) تجارت الكترونيك.............................................

2-2-1) تعريف تجارت الكترونيك.......................................

2-2-2) انواع تجارت الكترونيكي.........................................

2-2-3) مراحل تجارت الكترونيكي............................

2-2-4) اجزاء تجارت الكترونيكي..............................

2-2-5) مدلهاي كسب و كاري در تجارت الكترونيكي

2-2-6) مزاياي تجارت الكترونيكي............................

2-3) بازاريابي الكترنيكي...........................................

2-3-1) تعريف و تكامل بازاريابي الكترونيكي:...........

2-3-2) اجزاء بازاريابي اينترنتي................................

1-3-3) اهداف بازاريابي اينترنتي..............................

2-3-4)آميخته بازاريابي اينترنتي.............................

2-3-4-1) تاثير اينترنت و بازاريابي بر محصول.........

2-3-4-2) تاثير اينترنت و بازاريابي بر توزيع............

2-3-4-3) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر قيمت

2-3-4-4) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر ترفيع

2-4) خريدو فروش الكترونيكي.................................

2-4-1) از تجارت الكترونيكي تا خريد و فروش الكترونيكي

2-4-2) فروش بهنگام محصولات.............................

2-4-3) عوامل موفقيت در فروش اينترنتي..............

2-4-4) ايجاد يك فروشگاه مجازي...........................

2-4-5) سيستم خريد از طريق اينترنت...................

2-5) اعتماد در تجارت الكترونيك.............................

2-5-1) ماهيت و مفهوم اعتماد..................................

2-5-2)ديدگاه جامع به اعتماد...................................

2-5-2-1) فلسفه.......................................................

2-5-2-2) روانشناسي...............................................

2-5-2-3) مديريت...................................................

2-5-2-4) بازاريابي...................................................

2-5-3) ويژگي هاي اعتماد........................................

2-5-4) نقش ريسك و آسيب پذيري در مفهوم اعتماد

2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام..............................

2-5-6) ابعاد اعتماد...................................................

2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-1) مطالعات گيفن...........................................

2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لي.........................

2-5-7-4) مطالعات چسكين و ساپينت....................

2-5-7-5) مطالعات همفيل........................................

2-5-7-7) مدل وانگ و امورين.................................

2-5-7-8) مدل فرآيند محور چند بعدي ايجاد اعتماد

2-5-7-9) تحقيقات شانكر و همكاران.......................

2-5-7-11) تحقيقات دايل و همكاران........................

2-5-7-12) تحقيقات هافمن و همكاران....................

2-5-7-13) تحقيقات تراكتينسكي و همكاران.........

2-5-7-14) تحقيقات سولتان و همكاران..................

2-5-7-15) تحقيقات يون.........................................

2-5-7-16) مطالعات اسميت و همكاران....................

2-5-7-17)مطالعات شايندرمن.................................

2-5-7-18) مطالعات پالمر و همكاران........................

2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همكاران.......................

2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمي و اعتماد غيز رسمي

2-5-7-21) مدل چرخه زندگي تسعه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-22) مدل چند بعدي در تجارت الكترونيك...

2-5-7-23) مدل اعتماد ادراك شده در تجارت C 2B

2-5-8) فناوري حمايت كننده از اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-8-1) مهر و امضاي تاييد...................................

2-5-8-2) سيستم هاي شهرت................................

2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان ...................................

2-5-8-4-1) منوي كليدي امنيتي ..........................

2-5-8-4-2) سيستم زير ساخت عمومي ................

2-5-8-5) واسطه هاي مالي و آژانس هاي تضمين كننده

2 -5-8-6) سيستم هاي حقوق و قانوني...................

2-5-8-6-2) رويكرد دوگانه.....................................

2-5-8-6-1) رويكرد دستوري يا تجويزي................

2-5-8-6-3) رويكرد حداقل....................................

2-6) نتيجه گيري.......................................................

75



اگر کد تخفیف داری کلیک کن!

توجه کنید شما با هر کارت عضو شتاب از هر بانکی میتوانید توسط درگاه بانک ملت خرید نمایید.فرقی نمیکند کارت شما از کدام بانک باشد با درگاه سایت ما میتوانید به راحتی خرید کنید.

درگاه پرداخت بانک ملت 
اعتماد الکترونیک گارانتی خرید

محصولات مرتبط
مدیریت دامنه پروژه

مدیریت دامنه پروژه

قیمت: 335,000 ريال کد فایل:854
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:335 مدیریت دامنه پروژه اهداف پس از مطالعه این فصل، قادر خواهید بود: 1اجزائی را كه مدیریت دامنه راپراهمیت خواهند كرد را درك كنید. 2فرآیند برنامه ریزی استراتژیك را شرح دهید، روشهای مختلف انتخاب پروژه مثل تحلیل ارزش خالص فعلی، مدل امتیاز دهی وزن داروكارت امتیازتراز شده رابكارگیرد، واهمیت ؟ را ؟ ایجاد درك كنید. فرآیند برنامه‌ریزی دامنه را و مندرجات اظهارنامه را توضیح دهید. فرآیند تعریف...
مدیریت پروژه

مدیریت پروژه

قیمت: 56,000 ريال کد فایل:852
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:56 «فهرست مطالب» عنوان صفحه فصل اول: 7 تاریخچه مدیریت پروژه 8 تعاریف مدیریت پروژه 9 فصل دوم: 14 دلایل استفاده ازمدیریت پروژه 15 اقدامات مدیریتی 15 وظایف مدیریت پروژه 16 کاربردهای مدیریت پروژه 17 فصل سوم: 19 فوایدومحدودیتهای پروژه 20 فصل چهارم: 24 فرایندهای پروژه 25 گروههای فرایند 25 تعامل بین فرایندها 27 فرایندهای عمده واصلی 28 فرایندهای فرعی وکمکی...
سيستم هاي مديريت محتوي (cms)

سيستم هاي مديريت محتوي (cms)

قیمت: 57,000 ريال کد فایل:845
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:57 خلاصه پايان نامه: در اين پروژه تحقيقاتي ابتدا با نگاهي گذرا و مختصر سيستم هاي مديريت محتوي معرفي شده است سپس بر روي يك نمونه cms به نام postnuke تمركز كرده و معرفي و تجزيه و تحليل آن آمده است. ابتدا سعي شده كه مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصري ذكر گردد. همچنين تعدادي از ماژول ها و theme هاي آن معرفي شده كه در بخش مستندات نمونه اي از كدهاي برنامه نويسي ماژول هم آورده شده است ضمنا براي آشنايي...
دستورالعمل هاي سيستم هاي مديريت ايمني و بهداشت شغلي ILO – OSH 2001

دستورالعمل هاي سيستم هاي مديريت ايمني و بهداشت شغلي ILO – OSH 2001

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:833
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:29 پيشگفتار مقدمه 1. اهداف 2. چارچوب ملي سيستم هاي مديريت بهداشت و ايمني شغلي 1-2- خط مشي ملي 2-2- دستورالعمل هاي ملي 3-2- دستورالعمل هاي تطبيق يافته محلي 3. سيستم مديريت بهداشت و ايمني شغلي در سازمان 1-3- خط مشي ايمني و بهداشت شغلي 2-3- مساعدت و همكاري كارگران 3-3- مسئوليت پذيري و پاسخگويي 4-3- ايجاد مهارت و آموزش 5-3- مستند سازي سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي 6-3-...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

حجم:3902KB | بازدید :234

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:52 نشانی شرکت: میدان فردوسی، ابتدای خیابان سپهبد قرنی، ساختمان کاوه، طبقه 5 نشانی کارخانه: مشهد، کیلومتر 18 جاده قوچان فهرست مطالب تاریخچه محصول Error! Bookmark not defined. تاریخچه صنعت كارتن سازی...

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

اپیدرمی و اکولوژی ویروس ها

حجم:2355KB | بازدید :413

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:82 فهرست مطالب مقدمه 2 نمودارها 2 اکولوژی ویروس‌ها 6 عوامل بیولوژیکی 8 1)خصوصیات ویروسها و گیاهان میزبان آنها 8 1-1 پایداری فیزیکی و غلظت نهایی ویروسها 8 1-2 میزان حرکت و انتشار در گیاهان میزبان 8 1-3 شدت بیماری 8 1-4 تغییرپذیری و...

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

تابع متغير مختلط

حجم:1794KB | بازدید :415

فهرست مطالب فصل 6 ویژگیهای تحلیلی نگاشت ۶.۱ جبر مختلط همیوغ مختلط تابعهای متغییر مختلط خلاصه ۶-۲ شرایط کوشی _ریمان توابع تحلیلی خلاصه ۶-۳ قضیه ی انتگرال کوشی انتگرال های پربندی اثبات قضیه ی انتگرال کوشی به کمک قضیه ی استوکس نواحی همبند چند گانه فرمول انتگرال...

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

بهينه سازي روند خط توليد ،عيب يابي،نظارت اصولي بر توليد ،ثبت آمارها و نظام دهي انب

حجم:1790KB | بازدید :75

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:38 فهرست اهداف کلی...................................................................................................................1 مشخصات بانکهای طراحی شده.................................................................................1 آشنایی با...

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

حجم:1161KB | بازدید :537

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:90 عنوان صفحه تقدير و سپاس الف پيشـگفتار ب فصل اول بخش اول : مقدمه 1 بخش دوم : واژه شناسي 4 بخش سوم : تاريخچه 6 فصل دوم بخش اول : مواد اوليه ساخت قلمدان 10 بخش دوم : كاغذ و كاغذ گري 13 فصل سوم ساخت قلمدان...

کنترل داخلی

کنترل داخلی

کنترل داخلی

حجم:1059KB | بازدید :353

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعدادصفحات:63 کنترل داخلی منظور از موارد طرح شده در ارتباط با کنترل های داخلی در این مجموعه آشنایی با مفاهیم زیر است : 1- تعریف کنترل داخلی و آشنایی با اهمیت آن . 2- تعیین اقدامات و مراحل لازم برای استقرار کنترلهای داخلی 3- آشنایی با روش...

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

طراحی یک سیستم انبارداری

حجم:970KB | بازدید :6285

فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه: 1 تعريف انبار: 2 جايگاه انبار: 2 اهداف و وظايف انبارها: 3 انواع انبارها: 4 انواع موجودي‌هاي انبارها: 5 سيستم انبارداري و مزيت‌هاي آن: 6 وظايف انباردار: 7 وظايف رئيس يا متصدي انبار: 8 انتظارات مديريت يك مؤسسه از سيستم كنترل انبارها:...

طزح توجیهی کارخانه نخ

طزح توجیهی کارخانه  نخ

طزح توجیهی کارخانه نخ

حجم:770KB | بازدید :479

کارخانه نخ مشهد تاریخچه تاسیس کارخانه واحد ریسندگی نخ پنبه: (سالن یک) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم اپن اند): ( سالن دو) واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم رینگ): (سالن3) واحد رنگرزی (نخ و الیاف) واحد مهندسی صنعتی تعداد پرسنل امكانات رفاهی كارخانه متوسط...